Adres:
ul. Grochowska 324, lok. 12
03-838 Warszawa
E-mail:
biuro@systempartner.pl
Telefon:
+48 22 100 42 68
.

System wymiany danych

Zmniejsz ryzyko, popraw komunikację z pracownikami i Klientami swojej firmy,
a także zmniejsz koszty operacyjne dzięki nowoczesnemu systemowi do wymiany danych.

Usługi synchronizacji i przechowywania plików zapewniają bezproblemowy dostęp do wszystkich danych — dokumentów programu Word, plików PDF, arkuszy kalkulacyjnych, zdjęć i wszelkich innych zasobów cyfrowych — z dowolnego miejsca. Nie musisz już siedzieć przy służbowym komputerze, aby przeglądać swoje pliki służbowe. Dzięki synchronizacji w chmurze możesz uzyskać do nich dostęp z laptopa w domu, smartfona w podróży lub z tabletu na kanapie. Usługi synchronizacji i przechowywania zwiększają również bezpieczeństwo Twojego życia. Jeśli zgubisz laptopa, wszystkie Twoje pliki będą nadal dostępne, jeśli zalogujesz się do usługi synchronizacji z dowolnego komputera.

Dlaczego system wymiany danych?

Użytkownicy nowego oprogramowania mogą uzyskiwać dostęp, udostępniać i współpracować nad plikami z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Jest to przydatne narzędzie produktywności, ponieważ oszczędza czas podczas wykonywania operacji, takich jak wyszukiwanie plików, aktualizowanie wersji plików, kontrolowanie bezpieczeństwa
i dostępu oraz innych zadań. Każda firma, a zwłaszcza branża kreatywna, może odnieść ogromne korzyści z tej technologicznej inwestycji.

Tworzenie folderów, przesyłanie i pobieranie plików w wybranych formatach oraz nadawanie uprawnień dostępu do określonych plików w systemie jest proste dzięki systemowi wymiany danych. Nowoczesne funkcje bezpieczeństwa na platformie umożliwiają pracownikom/użytkownikom skupienie się na ważnych projektach bez obaw o naruszenia bezpieczeństwa.

Brak generowania dokumentów w formie papierowej
Nowy sposób wymiany dokumentów z Klientami
Niższe koszty za wyższe bezpieczeństwo
Trzy poziomy kopii zapasowych w cenie
Nielimitowana liczba użytkowników
Dane przechowywane na terenie Polski
Szybkie skanowanie faktur

Skanuj dokumenty z aplikacji mobilnej iOS i Android oraz wymieniaj pliki poprzez aplikację webową. Wystarczy zrobić zdjęcie lub przenieść plik.

Dostęp do archiwalnych dokumentów

Przeglądaj dokumenty sprzed kilku miesięcy, a nawet lat. Nieograniczona przestrzeń archiwalna.

Nieograniczona liczba użytkowników

Nieograniczona liczba kont klienckich (firm) oraz użytkowników (pracowników firm). System nie jest współdzielony z innymi Klientami oraz może zostać dostosowany do indywidualnych potrzeb.

Dostęp z każdego miejsca

Innowacyjny system do wymiany danych zapewnia dostęp do plików, gdziekolwiek jesteś. Łatwe w użyciu aplikacje na komputer i telefon dostępne dla wszystkich platform.

Wielopoziomowy backup danych

Kopie zapasowe przechowywane są w niezależnych od siebie lokalizacjach. 

Im więcej poziomów, tym lepiej, ponieważ każdy poziom zapewnia, że dane są zabezpieczone przed utratą, a to przekłada się na poziom bezpieczeństwa kopii zapasowej.

 

Kontakt

ul. Grochowska 324, lok. 12
03-838 Warszawa

+48 22 100 42 68

biuro@systempartner.pl

form-decoration