Adres:
ul. Grochowska 324, lok. 12
03-838 Warszawa
E-mail:
biuro@systempartner.pl
Telefon:
+48 22 100 42 68
.

Wsparcie IT

Usługi informatyczne

Helpdesk

Wspieramy naszych Klientów przy codziennej pracy. Pomoc odbywa się przy użyciu dedykowanego narzędzia on-line lub lokalnie u Klienta.

Audyty IT

Audyt informatyczny polega na określeniu stanu użytkowanych urządzeń (serwerów/urządzeń aktywnych/stacji roboczych) oraz oprogramowania w firmie.

Projektowanie sieci
i systemów informatycznych

Nasz zespół projektantów sieci dokona przeglądu Twojego obecnego systemu i codziennej działalności Twojej firmy, aby zasugerować, jaki rodzaj projektu systemu najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Wszystkie nasze działania realizujemy w oparciu o najlepsze praktyki.

Administracja

Zarządzamy wszystkimi systemami, serwerami w dowolnej lokalizacji. Czuwamy całą dobę, aby zapewnić nieprzerwaną pracę.

Modernizacja

Modernizujemy środowiska informatyczne, dzięki czemu nasi Klienci obniżają koszty, zwiększają produktywność i stają się bardziej konkurencyjni.

Migracje do Microsoft Azure

Wykonujemy migracje środowisk informatycznych do chmury obliczeniowej. Wdrożenia infrastruktury w chmurze publicznej oraz w środowiskach hybrydowych. Konfigurujemy i prowadzimy stałe zarządzanie infrastrukturą w chmurze.

Monitoring

Monitorujemy wszystkie systemy i urządzenia naszych Klientów, dzięki czemu jesteśmy w stanie zareagować, zanim pojawi się problem.

Bezpieczeństwo

Wdrażamy systemy i urządzenia, które chronią firmę, dane i użytkowników przed atakami z zewnątrz, jak
i wewnątrz organizacji zapewniając przy tym komfort pracy.

Wdrożenia Microsoft Office 365

Realizujemy cały proces wdrożenia Office 365. Świadczymy wsparcie techniczne w zakresie zarządzania
i administracji usługami, konsultacji
i doradztwa.

Kopia zapasowa

Tworzymy indywidualne rozwiązania, aby zabezpieczyć dane naszych Klientów zgodnie z ich oczekiwaniami
i dostępnością.

Relokacja

Pomagamy przenieść wszelkie urządzenia teleinformatyczne włącznie z całą serwerownią. Możemy również odłączyć, podłączyć i uruchomić przeniesione urządzenia.

Praca zdalna

Dostarczamy kompletne rozwiązania pracy zdalnej. Bezpieczne szyfrowane połączenie do firmy przy wykorzystaniu technologii VPN
z dowolnego miejsca na świecie.

Najczęściej zadawane pytania 

Każdy użytkownik objęty wsparciem ma możliwość bezpośredniego kontaktu z inżynierem poprzez telefon lub e-mail. Pomoc odbywa się zazwyczaj zdalnie jak i we wskazanym miejscu przez Klienta.  

Tak, każdy może zgłosić problem z dowolnym oprogramowaniem. Zamawiający usługę wsparcia może dokładnie określić zakres prac, co wpływa bezpośrednio na cenę usługi.

Tak, wszyscy Klienci mogą otrzymać wsparcie poza standardowymi godzinami 8-18 pn-pt. Wymagana jest akceptacja osoby odpowiedzialnej za kontrakt po stronie Klienta.

Co otrzymasz?

01
01

Wsparcie zgodne z zapotrzebowaniem

02
02

Doradcę technologicznego

03
03

Nowoczesne środowisko

04
04

Niższe koszty dzięki planowaniu

Dostosuj strategię IT do celów biznesowych
i utrzymuj przewagę nad konkurencją.

Niemal każda firma opiera się dziś na IT. W niektórych przypadkach można posunąć się nawet do stwierdzenia, że IT już nie tylko wspiera biznes, ale jest biznesem. Jest niezbędny i nierozerwalnie związany
z pomyślnymi wynikami biznesowymi. Dobrze dopasowane rozwiązania sprawiają, że firmy dynamicznie się rozwijają         i zawsze są  krok do przodu niż konkurencja. Jeśli jest to zgodne z Twoją wizją, jesteśmy po to, aby Ci pomóc.

Technologie

Kontakt

ul. Grochowska 324, lok. 12
03-838 Warszawa

+48 22 100 42 68

biuro@systempartner.pl

form-decoration